اعتراض سبز

پنجشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۸۹

هزینه یک نه گفتن به بازی مسخره ا.ن و همپالکیهایش چقدر بود آقای باقری؟

آقایان كريم باقري،‌ جباري، فرهاد مجيدي ، طالب‌لو و... بهای شما چقدر است ؟ اگر به این دعوت پاسخ منفی می دادید چقدر کم می آوردید؟ مبادا بهای آبرو و شرف شما همانقدر است؟ افسوس که اگر چنین باشد چه کم بها بود اندوخته تان! تا دیر نشده از مردم عذرخواهی کنید و به آغوش ملت بازگردید. بسیاری افسوس می خورند به حال ملتی که یک شبه قهرمان می سازد و یک شبه قهرمان خود را  طرد می کند. درجواب این دوستان باید گفت افسوس برای قهرمانانی است که یک عمر تلاش خود را برای ثمن بخثی به هدر می دهند و یک شبه خود را خوار و ذلیل می کنند. ایران زمین پهلوان کم ندارد و هر مبارز آزادیخواهی که این چنین در برابر اهریمن ایستاده یک جوانمرد و پهلوان است. بازی دستگرمی برخی ستاره های فوتبال با محمود احمدی نژاد را از چند جنبه می توان مورد بررسی قرار داد. گذشته از همه توجیهات و توضیحاتی که برخی برای موجه جلوه دادن چنین حرکت شرم آوری از سوی این بازیکنان ارائه داده اند ، تنها زمانی به عمق نفرت انگیز این واقعه می توان پی برد که به یاد آوریم چگونه برخی دیگر از بازیکنان دوست داشتنی فوتبال چون علی کریمی، جواد نکونام، مهدی مهدوی کیا، حسین کعبی، شجاعی با رشادت و از خودگذشتگی در حمایت از حرکت مدنی سبز با مچ بندهای سبز به میدان رفتند و تمامی خطرات را برای شیرینی در کنار مردم بودن به جان خریدند. چگونه است که محمدرضا شجریان، باران کوثری و رخشان بنی اعتماد هنرمندان واقعی در خفقان و فشار کنونی هنوز پشتیبانی خود را از حرکت آزادیخواهانه اعلام می کنند و چگونه هنرمند دیگری به نام علیرضا افتخاری مورد انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفته است. چگونه پزشکان با وجدانی چون رامین پوراندرجانی پزشک وظیفه شناس شکنجه گاه کهریزک و دیگر زندانیان در یادها می مانند و رهبری که معترضان را میکروب و منافق خطاب کرد تا ابد نفرین خواهد شد.

۱۱ نظر:

  1. هر قيمتي داشته باشند بهتر از توي بي وطن و بي غيرت هستند كه دست بسته نوكر بي جيره و مواجب دشمنان ايران وايراني هستي.

    پاسخحذف
  2. سوختید ها.خوشم میاد خوب ضایع میشید

    پاسخحذف
  3. متاسفانه عده‌ای از فوتبالیست‌های کشور با مموتی بازی کردن که این دارای چند نکته می‌باشد: این افراد از سرخابی‌های پایتخت میباشند که سابقه‌ ملی‌ نیز دارند مموتی و رهبر شدیدا دنبال کسب مشروعیت ناداشته خویش هستند، ماجرای فوتبالیست‌ها با ماجرای علیرضا افتخاری کاملا متفاوت است، آنچه که علیرضا افتخاری را منفور کرد صحبت هایی بود که در دفاع از عمل خویش زد و حتا به استاد شجریان هم تاخت ، غوغا و هیاهو در مورد این دیدار تنها به نفع مموتی و دار و دسته ا ش خواهد بود، اگر فوتبالیستها فردا اعلامیه دادند که ما عاشق احمدی نژاد هستیم آنگاه قصه چیز دیگریست تا آن روز اینها همان سرخابی هایی هستند که به اجبار و تحت عمل انجام شده با مموتی بازی کردند

    پاسخحذف
  4. کریم باقری قهرمان ماست و میماند و شاید مجبور بوده. ولی در عین حال دیگر زمان مجبور بودم گذشته است. دیگر ۲ سال یا ده سال پیش نیست که کسی بخواهد با این توجیهات از زیر موضوع در برود. باید تکلیف خود را با همه روشن کنیم تا معلوم شود کدام کس اینوری و چه کسی آنوری است. تایید کنندگان و نوازشگران نظام باید بدانند که کنش آنها در این شرایط برایشان هزینه دارد. این را باید به وضوح برای همه روشن کنیم. منظورم از هزینه داشتن البته این نیست که فردا آنان را به محاکمه بکشیم ولی دیگر زمان آن گذشته که کسی فردا بخواهد بگوید مجبور بودم. هر کسی به هر نحوی به این رژیم انرژی برساند باید بداند که فردا برایش هزینه معنوی دارد.

    پاسخحذف
  5. کریم انسان خوب ما میماند ولی بالاخره باید فرقی بین علی کریمی، نکونام، مهدوی کیا و اینان باشد. این را باید به آشکاری روشن کنیم.

    پاسخحذف
  6. شوربختانه برای برخی لذت شبانه تماشای دنبال توپ دویدن و برنامه ۹۰ ارزشش از خون مردم بیشتر است. جمهوری اسلامی خوب رگ خواب ملت دستش است!

    پاسخحذف
  7. جناب ناشناس که تهمت می زنی - "بي وطن و بي غيرت هستند كه دست بسته نوكر بي جيره و مواجب دشمنان ايران وايراني هستی" چند می گیری کامنت می نویسی؟

    پاسخحذف
  8. Sharm Bar shoma ke 70sal talash ra 1 shabe az dast dadid aghayane footbalistha , ey kash faghat baraye 1 lahze va faghat baraye 1 lahze be bahaye khunhaee ke sale gozashte be nahagh rikhte shod baraye azadi iran fekr mikardid . sharm bar shoma bad

    پاسخحذف
  9. در يك مقطع زماني, انسان ازاده نشان ميدهد كه همت و فرزانگي اش چيست. در مشكلات يك جامعه ديكتاتوري, ازادمردان و چهره هاي محبوب ايران ميتوانند با يك عمل كوچك سرشت زيباي جامعه رشد داده و به رخ ديكتاتور برسانند. اي گروه فوتبال ليس, نه تنها فرومايگي و خود شيفته گي را نشان دادند حتي به اموزش غلط نوجوانان پيرو در راه تسليم به ظلم كمك كردند.

    پاسخحذف
  10. شاید بیچاره رو مجبور به اینکار کردن والا

    پاسخحذف
  11. jaye tasof ke barkhi az comment goozarha hata sharf ensani khodeshoon ro ham faramosh kardan.. Hemayat az zalem va diktator!! kesi ke dastesh be khon farzandan Iran agheshtah ast..!!? Yek lahzeh fekr konid ke khahar ya baradar khodetan be dast in eblisan jenayat kar koshteh mishodand .. Che ehsasi dashtid !? ENSAN BASHID ENSAN ,,

    پاسخحذف

Vulgar comments will not be published
نظرات حاوی کلمات توهین آمیز منتشر نخواهد شد