اعتراض سبز

سه‌شنبه، شهریور ۳۰، ۱۳۸۹

پلوخورها را شناسایی کنید-۲


در این کلیپ با چهره افرادی آشنا می شوید که در نیویورک به ضیافت احمدی نژاد رییس دولتی رفته اند که با تقلب خونین در انتخابات به قدرت رسیده و کشور را به لبه پرتگاه برده است تا یک وعده غذای رایگان دریافت کنند. گویا اینها افرادی هستند که یا دعوتنامه همایش تهران به آنها نرسیده بود یا تازه یاد دریافت سهمیه شان افتاده اند..

بيچاره پلوخورها، با آن لباس های قشنگ پلوخوری که پوشيده بودند، نمی دانستند ترکيبات پلويی که می خورند چيست. حالا من اين ترکيبات را نام می برم ولی آن هايی که اين غذای شوم را خورده اند مراقب باشند استفراغ نکنند. قاطی اين پلو نه روغن کرمانشاهی، که مقداری عرق و خون و پوست ترکيده و له شده ی بچه هايی بود که در کهريزک و اوين و زيرزمين وزارت کشور زندانی بودند و سربازان امام زمان با باتون به جان شان افتادند. لای پلو هم تکه هايی از گوشت ندا و سهراب بود...

آخ آخ آخ. آن بنده های خدا را بگو که با چه اشتهايی اين غذا را خوردند. البته تقصير خودشان است. بچه های سبز با کلام و نوشته و پلاکارد، پيش از آن که پلوخورها آستين ها را بالا بزنند و سراغ غذاها بروند به ايشان گفتند که نرويد و آن غذاها را نخوريد. آن سوپ گوجه فرنگی نيست، خون بچه های ماست. آن آب معدنی "اِويان" نيست، اشک بچه های ماست. ولی خُب، آن ها گوش شنوا نداشتند و رفتند و خوردند و لابد خيلی هم کيف کردند. دل من فقط برای بچه های آن ها سوخت که معلوم بود نمی خواهند آن غذاها را بخورند ولی مجبور بودند با پدر و مادرشان همراهی کنند. عيبی ندارد. ما شما را می فهميم. فقط وقتی بزرگ تر شديد، بگوييد پدر، مادر، من آدم خوار نيستم؛ خون خوار نيستم. شما برويد سوپِ خونِ فعالان سياسی و خوراک مغز نويسندگان و هنرمندان دگرانديش را بخوريد، من به همين ساندويچ محقر سبزی (يا آن هايی که ثروتمندترند و رسانه دارند کوکو سبزی) با نان اضافه قانع ام. حالا نگاه کنيد ببينيد بچه های سبز چطور سانديسِ فرنگی را بر سانديس خورانِ ساکن فرنگ زهرمار کردند نقل قول .
 در راستای اصل گردش آزاد اطلاعات ما معتقدیم این افراد باید تک تک شناسایی شده و به جامعه معرفی شوند

مطلب مشابه در مورد شناسایی شرکت کنندگان در همایش



ثریا سپه پور/کالیفرنیا/نويسنده و كارشناس امور سياسي
Soraya Sepahpour/L.A./California









رستم پورزال/واشنگتن دی سی/ لابییست
Rostam Pourzal











اردشیر عمانی/ کمیته دوستی ایران آمریکا/ لابییست
Ardeshir Ommani









غزل امید/نویسنده و مفسر خبری/کتاب زندگی در جهنم
Ghazal Omid
غزل امید با شال سبز در فاکس نیوز



منوچهر نیک فرجام/معاملات املاک در مری لند و کالیفرنیا